Kongresové centrum Praha, a.s.
5. května 1640/65, Nusle
140 21 Praha 4
email: info@praguecc.cz
tel.: +420 261 171 111
Kongresové centrum Praha je dostupné po severojižní magistrále – sledujte dopravní značení
GPS: 50.062016, 14.428521
Z pražského Hlavního nádraží vede přímá linka metra C na zastávku Vyšehrad. Po výstupu z metra sledujte navigaci směrem ke Kongresovému centru.
Hlídané kryté parkoviště (téměř 1 000 míst) je situované pod Kongresovým centrem Praha a Business Centrem Vyšehrad. Pro účastníky workshopu je zajištěna snížená cena parkovného, sazby jsou následující: 1 den/300,- Kč, 2 dny/400,- Kč a 3-4 dny/600,- Kč.
Předplacené karty je možné zakoupit předem při online registraci. Parkovací lístek, který obdržíte při vjezdu do areálu, Vám při registraci vyměníme za předplacenou kartu. Předplacenou kartu bude možné zakoupit také na místě při registraci (hotově i kartou).
REGISTRACE na místě bude otevřena od středy 2. dubna od 10:00 hodin v prostorách Foyer před Společenským sálem ve 3. patře Kongresového centra.
Šatna a úschovna zavazadel bude otevřena po celou dobu konání konference.
V prostorách Foyer před Společenským sálem ve 3. patře bude probíhat rovněž DOPROVODNÁ FIREMNÍ VÝSTAVA.
V průběhu workshopu budou v prostorách Foyer před Společenským sálem ve 3. patře podávány coffee breaks dle programu (2. dubna odpolední, 3. dubna dopolední i odpolední, 4. dubna dopolední), oběd formou bufetu ve čtvrtek 3. dubna 2025 v obědové přestávce odborného programu, v pátek 4. dubna budou pro účastníky připraveny obědové balíčky s sebou (k vyzvednutí u registrace).
SESTERSKÁ A TECHNICKÁ SEKCE a SEKCE PS KARDIO35 bude probíhat ve středu 2. dubna v Jižním sále 3, sektor A (3. patro Kongresového centra).
HLAVNÍ ODBORNÝ PROGRAM bude probíhat ve čtvrtek 3. a v pátek 4. dubna v Jižním sále 3, sektor B+C (3. patro Kongresového centra).
PŘIJATÉ POSTERY (LÉKAŘSKÉ, SESTERSKÉ, TECHNICKÉ) budou k náhledu na 2 elektronických panelech v prostorách Foyer před Společenským sálem ve 3. patře Kongresového centra po celou dobu konání workshopu.
V Salonku 3.2 bude umístěn Slide-room k odevzdávání prezentací (bude označeno). Slide-room bude otevřen po celou dobu trvání odborného programu workshopu.