Informace pro aktivní účastníky

Přihlašování abstraktů (ústní prezentace nebo poster - lékařská, sesterská a technická sekce) je možné do 28. února 2025 24:00 hodin prostřednictvím vašeho účtu v online systému - Můj účet.

Recenzní řízení

Na základě recenzního řízení, které bude probíhat od 1. března 2025 do 7. března 2025, budou vybrána ústní a posterová sdělení (lékařská, sesterská a technická). Informace o zařazení, případně odmítnutí, abstrakta bude autorovi zaslána e-mailem do poloviny března 2025. 

V témže čase dostanou potvrzení o zařazení sdělení i autoři vyzvaných přednášek v blocích.

Ústní sdělení (lékařské, sesterské, technické)

jednací jazyky: čeština, slovenština, angličtina
audiovizuální technika: počítačová projekce

Slide-room

Prezentace je možné zaslat předem (ebelova@kardio-cz.cz) nebo je bude možné odevzdat přímo na workshopu nejpozději 1 hodinu před začátkem bloku, kde je přednáška zařazena, ve Slide-room v Kongresovém centru (Salonek 3.2, bude označeno). Slide-room bude otevřen po celou dobu trvání odborného programu workshopu. V případě, že budou v prezentaci zahrnuta videa, doporučujeme videa inkorporovat přímo do prezentace, PowerPoint tuto možnost nabízí od verze PowerPoint 2010.

Při nedodržení dodání v uvedeném časovém předstihu si pořadatelé vyhrazují právo z technických důvodů prezentaci nepřijmout.

Součástí odevzdané prezentace MUSÍ být u všech akcí pořádaných Českou kardiologickou společností i slide s deklarací konfliktu zájmů. Vzorový slide si můžete stáhnout na webu ČKS 

Na počítačích je standardně nainstalován Microsoft Office s programy Power Point a Word.
Obrazové soubory ve formátu: .jpg, .gif, .bmp.
Videosoubory ve formátu: .avi, .mpeg. Prezentace ve formátu .ppt, .pptx, .pps.
Media, která se mohou přehrávat:  USB Flashdisk
Promítací zařízení: dataprojektor pro PC

Posterová sdělení (lékařská, sesterská a technická)

Všechny postery budou k náhledu na dvou elektronických panelech v prostorách Foyer před Společenským sálem ve 3. patře Kongresového centra po celou dobu konání workshopu.

Požadavky na dodání posteru (technické parametry):

  • dodání emailem na adresu ebelova@kardio-cz.cz
  • Formáty: ppt, pdf, jpg, png
  • obraz na výšku
  • šířka v pixelech: 1080px
  • výška v pixelech: 1725px
  • Rozlišení může být i jiné, ale je dobré dodržet poměr stran cca 14:9 na výšku
    (obrazovka je 16:9 na výšku, ale část obrazu zabere záhlaví a zápatí)
  • v případě potřeby se prosím obraťte na technika, p. Růžičku (martin.ruzicka@geminitrade.cz)

Abstrakta

Zadaná abstrakta ústních a posterových sdělení budou po zveřejnění k dispozici v on-line verzi programu, kliknutím na název sdělení se otevře abstrakt. Taktéž budou dostupná v portálu Kardio365. Na stejné portálu budou do 2 týdnů po akci k dispozici i plné verze těch ústních sdělení, od jejichž autorů dostaneme souhlas s uvedením.

Soutěž o nejlepší lékařský poster, nejlepší sesterské sdělení a nejlepší technické sdělení

Po vyhodnocení přítomné komise se budou na společenském večeru, který se koná dne 3. dubna 2025 od 19:00 hodin v Západní dvoraně Národního muzea v Praze, vyhlašovat vítězové jednotlivých kategorií. Vyhlášení proběhne ve 20:00 hodin.

  • Lékaři – nejlepší poster – cena 10 tisíc Kč
  • Sesterská sekce – nejlepší přednášky
       1. místo – cena 10 tisíc Kč
       2. místo – cena 7 tisíc Kč
       3. místo – cena 5 tisíc Kč
  • Biomedicínský inženýr – nejlepší přednáška - cena 10 tisíc Kč

Umístění konferenčních sálů

SESTERSKÁ A TECHNICKÁ SEKCE a SEKCE PS KARDIO35 bude probíhat ve středu 2. dubna v Jižním sále 3, sektor A (3. patro Kongresového centra).

HLAVNÍ ODBORNÝ PROGRAM bude probíhat ve čtvrtek 3. a v pátek 4. dubna v Jižním sále 3, sektor B+C (3. patro Kongresového centra).

PŘIJATÉ POSTERY (LÉKAŘSKÉ, SESTERSKÉ, TECHNICKÉ) budou k náhledu na 2 elektronických panelech v prostorách Foyer před Společenským sálem ve 3. patře Kongresového centra po celou dobu konání workshopu.

Salonku 3.2 bude umístěn Slide-room k odevzdávání prezentací (bude označeno). Slide-room bude otevřen po celou dobu trvání odborného programu workshopu.

Plán 3. patra Konferenčního centra

ALL_PLANS_LEG-2_page-0001.jpg