|
|
|
Searching in abstracts
Generální partner
|
VIEW AN ABSTRACT
KOMUNIKACE ZDRAVOTNÍKA A PACIENTA ANEB NEVYŽÁDANÉ ODPOVĚDI A NEPOLOŽENÉ OTÁZKY
Topic: Outpatient care |
Type: Presentation - nurses , Number in the programme: 326
|
|
| Povolná P.1, Jirmář R.2
1 Kardiologická ambulance, Kardiologie, Praha, 2 Kardiologická ambulance, kardiologie, Praha
| Cílem sdělení je prezentovat problematiku vzájemné interakce zdravotníka a pacienta v ambulantní péči a zamyslet se nad tím, jak do prostředí formovaného možnostmi moderní medicíny vrátit rozhovor jako důležitý diagnostický a terapeutický prvek. Součástí sdělení je přehled základních momentů péče o zdraví, ve kterých se rozchází pohled laika a pohled odborníka. Podkladem definování potenciálně rizikových okamžiků v komunikaci mezi lékařem/sestrou a pacientem byla analýza záznamů rozhovorů s pacienty, realizovaných v rámci výzkumu v oblasti informování a edukace, doplněná poznatky z dlouhodobého pozorování relevantních jevů v rámci běžné denní praxe. Závěrem autoři upozorňují na uzlové body komunikace, kterými jsou např. farmakoterapie, režimová opatření, či interpretace obtíží pacienta. |
|
|
2004 - 2024 © Copyright ČKS / programování a správa 2004 - 2024 PRO-WEB.cz
|
');
document.write('');
document.write('');
//-->
$(document).ready(function () {
$('.PrezenckaOnline #SearchResult').DataTable({
order: [[0, 'asc']],
paging: false
});
});