13. konference PS Akutní kardiologie ČKS, Karlovy Vary, GH Pupp, 6.-8.12.2015
NABÍDKA PARTNERSKÝCH A SPONZORSKÝCH MOŽNOSTÍ
GENERÁLNÍ PARTNER finanční příspěvek 230.000 Kč
Exkluzivita (jeden generální partner)
Výstavní plocha 15 m2 v rámci doprovodné výstavy konference
Plocha pro reklamu v programu/sborníku abstrakt (formát A5, barva, obálka)
Plocha pro dva reklamní bannery v konferenčním sále (2x max. 2m2)
Plocha pro dynamický banner na webu akce
3 x registrace, 3 x vstup na společenský večer
Zveřejnění pozice v programu akce
Projekce dodaného reklamního spotu v rozsahu do 30 s v konferenčním sále v přestávkách odborného programu (statické obrázky nebo animace, bez ozvučení)
ZLATÝ PARTNER finanční příspěvek 150.000 Kč
Výstavní plocha 15 m2 v rámci doprovodné výstavy konference
Plocha pro reklamu v programu/sborníku abstrakt (formát A5, barva, obálka)
Plocha pro dva reklamní bannery v konferenčním sále (2x max. 2m2)
Plocha pro dynamický banner na webu akce
3 x registrace, 3 x vstup na společenský večer
Zveřejnění pozice v programu akce
Projekce dodaného reklamního spotu v rozsahu do 30 s v konferenčním sále v přestávkách odborného programu (statické obrázky nebo animace, bez ozvučení)
STŘÍBRNÝ PARTNER Finanční příspěvek 80.000 Kč
Výstavní plocha 10 m2 v rámci doprovodné výstavy konference
Plocha pro reklamu v programu/sborníku abstrakt (formát A5, barva, vnitřní strana)
Plocha pro reklamní banner v konferenčním sále (max. 2m2)
Plocha pro dynamický banner na webu akce
1 x registrace, 1 x vstup na společenský večer
Zveřejnění pozice v programu akce
Projekce dodaného reklamního spotu v rozsahu do 30 s v konferenčním sále v přestávkách odborného programu (statické obrázky nebo animace, bez ozvučení)
PARTNER Finanční příspěvek 50.000 Kč
Výstavní plocha 5 m2 v rámci doprovodné výstavy konference
Plocha pro reklamu v programu/sborníku abstrakt (formát A6 na šířku, barva, polovina vnitřní stránky)
Plocha pro reklamní banner v konferenčním sále (max. 1m2)
Plocha pro statický reklamní banner na webu akce
1 x registrace, 1 x vstup na společenský večer
Zveřejnění pozice v programu akce
Projekce dodaného reklamního spotu v rozsahu do 5 s v konferenčním sále v přestávkách odborného programu (statický obrázek bez ozvučení)
MEDIÁLNÍ PARTNER Finanční příspěvek 25.000 Kč
Výstavní plocha 3 m2 v rámci doprovodné výstavy konference
Plocha pro reklamu v programu/sborníku abstrakt (formát A6 na šířku, barva, polovina vnitřní stránky)
Plocha pro reklamní banner v konferenčním sále (max. 1m2)
Plocha pro statický reklamní banner na webu akce
1 x registrace, 1 x vstup na společenský večer
Zveřejnění pozice v programu akce
Projekce dodaného reklamního spotu v rozsahu do 5 s v konferenčním sále v přestávkách odborného programu (statický obrázek bez ozvučení)
SPONZOR OBĚDA/VEČEŘE Finanční příspěvek 50.000 Kč
Finanční příspěvek na úhradu nákladů některého z obědů pro účastníky konference
SPONZOR OBČERSTVENÍ Finanční příspěvek 30.000 Kč
Finanční příspěvek na úhradu občerstvení pro účastníky konference ve vybrané přestávce programu
c SPONZOR REGISTRACE Finanční příspěvek 25.000 Kč
Finanční příspěvek na pořízení jmenovek a certifikátů o účasti pro účastníky konference
SPONZOR AUDIOVIZUÁLNÍ TECHNIKY Finanční příspěvek 40.000 Kč
Finanční příspěvek na zajištění audiovizuální techniky po dobu konference
SPONZOR POSTEROVÉ SEKCE Finanční příspěvek 15.000 Kč
Finanční příspěvek na pořízení sestavy posterových panelů a provoz posterové sekce konference
NABÍDKA PREZENTACE V RÁMCI KONFERENCE
INZERCE V PROGRAMU
1 obálka str. 2 1 obálka str. 3 15.000 Kč
1 vnitřní strana A5 10.000 Kč
1 vnitřní strana A6 6.000 Kč
UMÍSTĚNÍ DODANÉHO REKLAMNÍHO BANNERU
1 v přednáškovém sále 15.000 Kč
1 u vchodu do přednáškového sálu 8.000 Kč
1 v prostoru registrace 6.000 Kč
LOGO NEBO BANNER NA WEBU KONFERENCE
1 logo 7.000 Kč
1 statický banner 10.000 Kč
1 dynamický banner 20.000 Kč
REKLAMNÍ SPOT
1 projekce dodaného reklamního spotu do 30 sekund 15.000 Kč
1 projekce dodaného reklamního spotu do 5 sekund 8.000 Kč
SYMPOSIUM S FIREMNÍ PODPOROU CENA DLE DOMLUVY
V případě zájmu kontaktujte:
prof. MUDr. Richarda Rokytu, Ph.D., předsedu organizačního výboru (rokyta@fnplzen.cz) nebo
Radku Tichou, koordinátorku akce (radka.ticha@kardio-cz.cz)