Rozšíření informací v uživatelském účtu „Odeslané emaily“Online systém ČKS přináší nové informace v osobním účtu. Nyní máte možnost vidět emaily, které se Vám systém snažil odeslat na Vaši zadanou emailovou adresu. K čemu to je? Po kliku na odkaz „emaily odeslané systémem“ který najdete na hlavním panelu Vašeho uživatelského účtu (Obr. 1) se ukáže seznam emailů (Obr. 2), které se systém pokusil odeslat na Vaši emailovou adresu. Klikem na předmět emailu zobrazíte jeho detail (Obr. 3). V detailu emailové zprávy můžete zjistit, na kterou emailovou adresu byl odeslán, zda byl odesílán (Status odesláno / neodesláno) a máte možnost přečíst si celé znění zprávy tak, jak byla systémem vygenerována. Pozor! Status „neodesláno“ nemusí vždy znamenat chybu v odesílání. Pokud za Vás, na Vaši žádost, prováděl úkon administrátor systému (Osoba ze sekretariátu ČKS) pak se systém nesnaží potvrzovací email odeslat a pouze uloží informaci „neodesláno“. Tuto stránku nápovědy si můžete stáhnout do svého počítače ve formátu PDF. |
|
2004 - 2024 © Copyright ČKS / programování a správa 2004 - 2024 PRO-WEB.cz
|