Info pro vystavovatele

 Budete-li mít zájem o prezentaci vaší firmy na tomto kongresu, ať již formou pronájmu plochy pro stánek, firemního sympozia, inzerce, sponzorované skupinové registrace a jiných aktivit, přihlaste se prosím přes registrační on-line systém České kardiologické společnosti. Je to jediná možnost registrace firmy na sjezd.

Přihlásit se (přes odkaz "Registrace - aktivní, pasivní) můžete po zadání přístupových kódů, které jste si zvolili pro předchozí sjezdy, který proběhl letos v květnu. Přístupové údaje jsou stále v platnosti a zadáním se vyhnete opětovnému vyplňování logovacího formuláře. Pokud si nepamatujete heslo, vyžádejte si jej přes „Zapomenuté heslo“, pokud si nepamatujete ani heslo, ani jméno a do systému jste se již v minulosti přihlásili, zavolejte prosím na tel. 543 213 825, po ověření vám údaje rádi sdělíme. Je možné požádat také přes e-mail: klimova@kardio-cz.cz (event. cks@kardio-cz.cz)
   Po přihlášení se vám zobrazí nabídka hlavních aktivit, postupujte tedy prosím dle instrukcí.


Přihlášky firem
   Registrace firem končí 30.dubna 2008, k tomuto datu bude ukončena i registrace veškeré pasivní účasti (individuální, skupinové). Doporučujeme objednávat plochu pro stánek co nejdříve, na konci února se začne s rastrováním plochy.


Firemní sympozium
   Firemní sympozium je možné objednat do 14.ledna 2008, do tohoto data je nutné zadat alespoň délku sympozia a jeho preferované umístění, jména předsedajících a názvy sdělení (včetně jmen autorů) je možné zadávat až do 31.ledna 2008. Dodržujte prosím tyto termíny.
Pro firemní sympozia jsou vyhrazeny tyto časy a sály:

Sobota     24.5.2008 od 13.00 do 18.30 hod          
Neděle     25.5.2008 od 16.30 do 20.00 hod
Pondělí    26.5.2008 od 16.30 do 18.30 hod


Sály:    Rotunda (pro cca 440 osob) – v pavilonu A
            Morava (pro cca 220 osob)  – v pavilonu A
            Praha (pro cca 350 osob)    – v pavilonu E 

Upozorňujeme na nutnost dodržování časového harmonogramu pro prezentaci jednotlivých firem. Po vypršení stanoveného limitu bude sympozium ukončeno. Při domluvě s přednášejícími a předsedajícími zvažte možnost kolize se sympoziem jiné firmy. O konečném zařazení sympozií do programu bude rozhodovat programový výbor, jeho předsedou je doc.MUDr. Václav Chaloupka, CSc.), a to dle rozsahu sponzorských aktivit firmy, data podané přihlášky a po koordinaci zúčastněných přednášejících a předsedajících. Informaci o definitivním zařazení sympozia obdržíte v průběhu měsíce února 2008.

Inzerce
  Inzerce v definitivním programu – inzeráty lze objednávat na webu do konce února 2008.


Finanční podmínky
Pronájem výstavní plochy:    7.750,- Kč/ m2
Firemní sympozium             2.500,- Kč/min.
Inzerce                             20.000,- Kč (uvnitř Programu)
                                        30.000,- Kč (obálka Programu)

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

 

Výstava
Výstavní expozice budou umístěny v prostorách haly A1 brněnského výstaviště obdobně jako v minulých letech.
S Veletrhy Brno jsme pro tento rok zařídili jeden den Montáže navíc, bude tedy probíhat již  od čtvrtku 22.5.2008 od 7.30 do 22.00 hodin a bude pokračovat v pátek od 7.30 do 22.00 hodin a sobotu od 7.30 do 17.00 hodin. Poté bude pavilon  a stánky uklizeny a do konce Slavnostní přednášky (cca kolem 20.00 hod) uzavřeny pro účastníky kongresu (vyjma zástupců firem). Po ukončení Slavnostní přednášky v Rotundě proběhne otevření expozic spojené s rautem na galeriích pavilonu A1.
Demontáž je stanovena na úterý 27.5.2008 od 13.00 hodin (kdy se uzavírá program sjezdu) do 24.00 hodin.
Během montáže a demontáže bude umožněn volný vjezd firmám zajišťujícím výstavbu expozic. Montážní a demontážní volné vjezdy budou na požádání zaslány.
Během sjezdu je možné zakoupit celosjezdový volný vjezd do areálu (v hodnotě 500,- Kč) a jednodenní (za 250,- Kč). Objednávka je součástí on-line přihlášky firmy, k vyzvednutí budou na místě při registraci nebo zaslány předem poštou.
Po přijetí přihlášky firmy (objednávka plochy) obdržíte od organizačního sekretariátu sjezdu ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO MONTÁŽ, PRŮBĚH A DEMONTÁŽ. Prosíme, abyste těmto pokynům věnovali zvýšenou pozornost. Pokud pověřujete výstavbou vaší expozice jinou firmu, než Veletrhy Brno, laskavě prosíme o předání.
Zároveň vás také žádáme společně s odesláním přihlášky firmy o vyplnění DOTAZNÍKŮ PRO VYSTAVOVATELE, kde specifikujete svoje nároky na vzhled, vybavení a velikost stánku pro potřeby Veletrhů Brno, které budou po uzavření firemní účasti rastrovat na základě objednávek stánky. Dotazník je v elektronické podobě a je odeslán přímo na kontaktní osobu realizace expozic – p. ing. Michala Štefáčka (tel: 541152111, e-mail: mstefacek@bvv.cz

Doporučujeme vám, abyste si po vyplnění Dotazník vytiskli pro pozdější potřebu. Dotazník bude součástí webu během prosince 2007.


Kulturní a společenský doprovodný program
  Nabízíme společenské prostory a cateringové služby v areálu Veletrhy Brno – např. po ukončení sympozia apod.
  Gala večer ČKS – pondělí 26.5.2008 – hotel Voroněž, vstupenky v hodnotě 300,-/ks je možné objednat do vyčerpání kapacity přes on-line reg.systém ČKS.

 


Ubytování
Ubytovací formuláře jsou součástí webu ČKS – odkaz XVI. Výroční sjezd.


A poslední, nicméně velmi důležitá informace:
VYSTAVOVATELÉ budou mít v příštím roce registraci ZDARMA - jejich počet bude ovlivněn velikostí objednané výstavní plochy. Rozpis volných vystavovatelských registrací dle počtu obsazených metrů čtverečních je následující:

Do 10 m2   ……….     2 registrace zdarma
11 – 15  m2   ……..     4 registrace zdarma
16 – 20 m2    ……..     6 registrací zdarma
21 – 25 m2    ……..     8 registrací zdarma
26 – 30 m2    ……..   10 registrací zdarma
31 – 40 m2    ……..   12 registrací zdarma
41 – 50 m2    ……..   14 registrací zdarma  
Po 10 m2 vždy se navyšuje o 2 registrace navíc

Všechny, kteří se budou na výstavišti pohybovat, nahlaste přes hromadnou registraci (skupinovou registraci) na webu a zvolit kategorii „Vystavovatel “. Nevěnujte pozornost uvedené ceně "1200,- Kč" u této kategorie, která je pouze všeobecná, po objednání systém automaticky detekuje na kolik volných vystavovtelských registrací máte nárok a v souhrnu bude tato "sleva" automaticky vyčíslena a nebude s částkou počítáno.
 
Pokud budete mít zájem získat talony na obědy, je možné je objednat na webu, cena jednoho talonu je 120,- Kč. Barva jmenovek bude odlišena od ostatních, do pavilonu A1 před Slavnostním zahájením 24.května budou mít vstup pouze vystavovatelé.
 
Pokud budete potřebovat další registrace pro osoby na stánku, je nutné již objednat registraci „Vystavovatel – částečná registrace“ za 300,- Kč, v této ceně jsou 2 talony na oběd a jmenovka umožňuje vstup pouze do pavilonu A1 a na firemní sympozia. Na ostatní odborný program nikoliv. Pro vstup do všech prostor už by musela být standardní registrace. 

Organizační pokyny pro vystavovatele ve formátu PDF (stáhnete zde)

Informace budou průběžně aktualizovány, proto doporučujeme jejich sledování během celých příprav sjezdu.